sikap org malaysia...



assalamualaikum pembuka bicara.. arinie bukan aku nk kutuk just kekadang stress.. cerita nie dah lma dah berlaku tp bru jer tiba2 teringat. hahaha dlu aku dgn family aku pnah pg melancong  kat pulau langkawi.. so bile dah melancong msti pergi kedai cenderamata kn2.. yelah nk buat kenang kenangan,,, heheeheh.. so kitorg pon pg lah ke kedai !@#$% (nama dirahsiakan).. mula2 masuk kiorg pon pusin2 ar dlu... pstu mcm biasa ar di follow oleh org kedai tu.. tu xpe lg yg angin nye ble tnya diaorg mcm nk x nk jwb jer.. eloo org pon penat gak.. customer dtg pon lyan mcm tu plak.. nak jer sound sedas dua tp pikir2 malukan dia plak nnti.. pastu lpas ar beli 2 3 brang kiorg pon kuar lah dri kdai tu.. x lma kmudia msuk mat salleh.. aku dlm hati ckp msti stress mat salleh tu masuk kdai tu hahaha.. tp lain plak yg jd diorg lyn baik gler.. what the... mcm rasa nk bakar jer kdai tu.. bleh plak berat sebelah.. depa ngat aku nie xda duit ker... sapa x pnas ble dipeerlakukan sedemikian rupa kn2.... ptotnye sama adil lah.. ini x mcm haram punye pragai... apapon hope yg mna2 yg bekerja tu igat msti senyum sokmo.. jgn masam2 sbub costumer tulah wat maju kie k... assalamualaikum..

1 comment:

Anonymous said...

teruk betul perangai tuan kedai tu.. susah nak faham la org macam ni..tak da manner..

Post a Comment