aktiviti mlm minggu heheheh

assalamualaikum.. pembuka bicara.. dah lma aku x tgk blog aku nie hahah mklum lah xda idea nk tulis.. ok lah x nk bebel pnjang arinie aku nk cite aktiviti aku dimlm minggu haa bukan merempi tetapi bersiar2 bersama family.. aik. bersiar mlm2 hhahah msti tu mnjadi persoalan korg kan2... okalh tnpa mbuang masa aku tnjukkan tmpat yg slalu family aku dan aku akan lawati..
tempat yg pertamaaaa....
uptown s.alam. yeaa
ok lokasi uptown nie betempt di sekyen 24. kpd mereka yg x pnah prgi
disini terdpt pelbagai jenis kadai barangan baik lelaki, perempuan mahupun kanak2
disini juga terdpt pelbagai jenis kedai mkn yg membuatkan anda pening untuk memilih mna nk makn hahahahah..

peta lokasi uptown s.alam
senang bukan hehehe.. kpd mereka yg berada di s.alam mai2 lah dtg sini best...

tempat yg ke-2..
uptown damansara.. 
wlaupon x sehebat uptown s.alam, uptown damasara juga trut memjadi lokasi aku bersama family aku utk bersantai bersama2.. byk jgk lah brangan yg dijaul di uptown nie.. x lupa juga kedai mkn hahaha tu bnda wajib hahahahah..
peta lokasi x dpt nk disediakan sbub goggle nie x tnjuk pon tmpat nye.. apapon jikalua aku dah dpt akn ku update k..




No comments:

Post a Comment