senyum.. x susah pon hahah

assalamualaikum pembuka bicara.kejadian nie berlaku tatkala aku slalu kuar nk pergi makan tengah hari.. aku selalu nampak seorg lelaki dlm lingkugan 30-an kayuh basikal.. dia nmpak mcm kurang sihat,, x kn nk ckp gila.. kasar sgt tu,, hehehe.. tp yg membuat aku betul2 tersentuh nye.. tatkala aku melepasi nya msti dia senyum kat aku.. aku pon balas lah .. dpt tgk riak wajahnya seronok.. aku tgk dia berlalu... hatiku jd sebak.. terharu... org kurang waras pon mampu tersenyum bila terjmpa org... inikan kite yang waras bukan main susah nk senyum,, lg2 lau kete bertmbung.. ketat jer muka... bukan semua org susah nk senyum. tp hnya segelintir sahaja yg amat2 mudah utk tersenyum.. bukan apa.. dgn senyuman org yg tgh marah pon x jd marah.. x caya cubalah.. heheheh so senyum selalu or bak kata org terengganu.. senyum sokmo.. heheheh :)
senyum pakcik jgn x senyum..

No comments:

Post a Comment