pengalaman paling lucu hahahha...

assalamualaikum pembuka bicara.. hari aku ada kisah lucu untuk dikongsi bersama teman2 semua haha.. kisah nie baru jer berlaku pada 25 februari lepas hahha... kisah nie bermula apabila aku bersama dgn kawan ku tengah buat site visit kat kolej murni nilai.. ok lepas settle semua tgk2 bilik.. aku bersama dgn black (bukan nama sebenar.. nama btol aku x tau hahah) pon turun nk jmpa org yang in-charge projek nie... dgn yakin kitaorg naik lif.. pastu tiba2 jer lif tu jd gelap.. aku dlm hati ahhh sudah mampus aku terperngkap dalam lif..masa tu aku dgn black dah gelabah.. yelah terpenrangkap dlm lif sapa x cuak hahaha... puas duk tekan2 locen ar.. call operator lahh.. tp tiba2 tgn black gatal pegi tekan butang buka.. pastu pintu pon terbuka dan kitorg still kat tngkat yg sama x turun2 lagi hahha apa lg trus cabut turun pakai tangga hahah.. pastu sementara tunggu jap black ajak ar minum2.. masa minum2 tu dia bru teringat yg aku dgn dia x tekan tingkat brapa masa nk turun patut pon jd mcm tu.. hahah msti korg pelik kan knp tiba2 lif tu gelap.. meh sini aku terangkan haha.. lif tu bile xda penghuni nk guna dia akn automatik gelap utk jimatkan penggunaan elektirk.. dlm kes aku nie.. kiorg lupa nk tekan so dia pon automatiklah gelap sbub xda sapa nk guna hhahaha.. sumpah klaka... sib baik x call bomba lau x kna jd bahan jer ahahaha.. so sebgai pngajaran. naiklif tu jgn main naik jer.. sile tekan skali ea, hahahah lau x jd mcm kes kiorg huhahahahah...

2 comments:

Anonymous said...

hahaha.. patut la.. muda2 lagi da lupa.. :D nama je enginner eik..

tuanfadhli said...

wahahah

Post a Comment