hAnTuuuuuuu... ngeeeeee hehehehhe

assalamualaikum pembuka bicara... wah2 bukan main lg tajuk aku kali nie.. bukan apa tiba2 jer teringat kengan lama masa study dlu.. ok xpayah cite mukadimah lama2 trus kpd cerita.. peristiwa nie berlaku dlm tahun 2009 masa tu aku semesta 2.. tarikh aku dah lupa bila waktu pon aku dah lupa tp aku rasa mcm tgh mlm lah...ok masa tu aku tgh lepak2 dgn roomate aku yaitu (KAP) bkn nama sebenar dkt dlm blik kat blog k.. tgh duk sedap2 borak2 aku main lah lmbung duit syiling.. tgh2 syok2 lambung tu.. duit tu terlepas dri gemgaman tgnku.. msa aku nk kutip duit tu. aku terpandang lah kat luar.. x smpat nk amik duit. aku ternmpak mcm ada lembaga seakan2 perempuan yg tgh berdiri di bwah sinaran lmpu. perghh aku dah bedebar.. aku trus ckp kat roomate aku aku nmpak awek kat luar... roomate aku trus mmbalas.. ko jgn main gile dah pkol brapa nie... pastu bile aku usha blik xda dah kelibat tu.. perghh makin seram lah aku rasa.. sib baik waktu aku tido dia x gnggu.. lau x naya jer.. nk diikutkan cite.. blok aku tu mmg agak keras skit mklumlah kawsan lama. byk senior aku ckp... mmber2 aku pon pnah kna kaco... tp alhamdulillah aku x pnah pon kna kaco just pnah ternmpak jer. oklah smpai sini saja coretan aku... usah biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiiii...

 bukan yg nie aku nmpak,... just gmbar hiasan jer..

No comments:

Post a Comment