2011 bakal melabuhkan tirai...

assalamualaikum pembuka bicara.. x lama lg 2011 bakal melabuhkan tirainya.. adakah anda berjaya capai azam tahun 2011? aku dah berjaya,, sbub aku dah berjaya tamatkan diploma di kolej.. syukur alhamdulilah.. oh ye bg tahun 2012 plak aku nk jd insan yg lg baik dari tahun 2011 so doa2kan aku berjaya k.. disini aku ada sediakan rentetan peristiwa yg berlaku spanjag 2011.. jom tgk hehehe

 malaysia dpt ibu segala emas pada sukan sea di indonesia

demontrasi jalanan di england menyebabkan pelajar malaysia dirompak dan dibelasah.


peperagan antara tentera muamar gadafi dan pihak pemberontak yg menyebabkan kematian beliau.

sesetengah laman web agensi kerajaan malaysia telah di hack oleh anonymous.

jepun dilanda tsunami kesan daripada gempa bumi yang amat kuat.

gambar perkahwinan royal wedding prince william kate middleton
perkhawinan diraja putera willian dan kate middleton

 Dr Mohamad Khir Toyo, dipenjara setahun akibat rasuah

marco simoncelli maut dalam kemalagan di gp sepang

barcalona juara kelab2 dunia megalah kan kelab brazil santos.

osama bin laden terkorban dlm seragan amerika di tmpat persembuyiannya...

bergitulah sebahagian dripada rentetan peristiwa yg berlaku sepnjang tahun 2011 dlm dan luar negara.. nak siarkan semua mau 5 6 page hahahha..


No comments:

Post a Comment